Każdy zna wpłaty blik. Wpłaty za pomocą kodów stały się dla nas powszechne. Co jednak gdy chcemy szybko wpłacić większą sumę środków? Do niedawna nie było to proste. Sytuacja uległa zmianie, kiedy BitClude – poznańska platforma bitcoin wprowadziła księgowanie przelewów 24/7! Kup BTC tak jak lubisz! Szybko i bezpiecznie. Poniżej znajdziesz informacje jak to zrobić.

Czym jest Express Elixir?

Express Elixir jest standardem rozliczeniowym wprowadzonym przez KIR. KIR jest Krajową Izbą Rozrachunkową. Oznacza to, że jego zadaniem jest rozliczanie przelewów między bankami. Przelewy te rozliczane są w sesjach. Jak pewnie się domyślasz, przelewy Express Elixir rozliczane są poza sesjami. Dzięki temu możliwa jest realizacja przelewów do kwoty 100.000 PLN natychmiastowo. Przelewy Express Elixir w BitClude księgowane są automatycznie

Kup BTC szybko – jak to zrobić?

Chcesz kupić bitcoin w mniej niż 5 minut? W panelu BitClude przejdź do zakładki wpłać. W następnym kroku wybierz walutę PLN. Zobaczysz trzy sekcje. Wybierz tę zatytułowaną przelewu bankowy. Znajdź w niej numer rachunku oraz tytuł przelewu. Teraz wystarczy, że skopiujesz te dane do formularza przelewu krajowego w aplikacji swojego banku. Zwróć uwagę na dwie rzeczy. Jedną z tych rzeczy jest tytuł przelewu. Jest on bardzo istotny. To dzięki niemu BitClude zaksięguje je automatycznie na Twoim koncie. W przypadku błędu, pracownik działu obsługi Klienta będzie musiał zaksięgować je ręcznie. W znaczący sposób wydłuży to cały proces. Ostatnim warunkiem jest to, abyś pamiętał wybrać opcję przelewu ekspresowego. Istotne jest to, abyś zaznaczył opcję Express Elixir lub Sorbnet. Koszt takiego przelewu zależny jest od Twojego banku. Wynosi z reguły od pięciu do dwudziestu złotych.

kup btc korzystając z przelewu express elixir

Dlaczego mój przelew nie został zaksięgowany?

Platforma BitClude posiada główny rachunek płatniczy w banku Santander. Jego dużą zaletą są ciągłe sesje przelewów przychodzących i wychodzących. Oznacza to, że każdy wpływ zostaje zaksięgowany automatycznie. Są trzy powody dlaczego Twój przelew jeszcze nie dotarł. Pierwszym z nich jest błąd w tytule przelewu. System działa automatycznie. Sprawdza on zgodność tytułu wpłaty z danymi Użytkownika. W przypadku pomyłki, daj o tym znać wsparciu Klienta. Z pewnością support zaksięguje wpłatę ręcznie. Drugim powodem jest niezgodność danych nadawcy z danymi Użytkownika. Pilnuj, żeby nie przesyłać środków z rachunku małżonka lub członka rodziny. Ostatni powód wynika z ograniczeń banku, w którym posiadasz rachunek. Nie każdy bank posiada ciągłą sesję wychodzącą.